De hoofdlijn van onze plannen

27 maart 2019 - Midwoud, Nederland

Op 1 maart waren wij eigenaar van een Salona 42 (uit 2010) in Kroatië. Het havengeld is tot 1 april betaald, dus willen we dan ook meteen gaan varen. Zondag vliegen wij naar Split en staan 's middags met onze spullen op onze nieuwe boot. Het plan is in april de Kroatische kust te verkennen en dan richting Griekenland te gaan. In de loop van Juli leggen we hem ergens neer en vliegen weer naar huis.

1. Aryan en Ad vrijsen:
    2 april 2019
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe boot,
    Geniet lekker samen van jullie avontuur.
    groetjes Aryan

ps mooie familiefoto zeg,
  2. Geert de Jong:
    2 april 2019
    Heerlijk wat een vooruitzicht niet meer werken zeilen op een nieuw schip en dan nog zeilen in het Mekka van de zeilsport. Ik hoop dat jullie een goede reis en ontvangst hebben gehad de eerste nacht aan boord alle nieuwe geluiden leren kennen op dit moment zitten wij in regen weer met windstoten hoop dat het daar beter is.
  3. Marianne van der heide:
    7 april 2019
    Wouw jongens
    Wat een jaloersmakend verhaal
    Geniet er enorm van samen
  4. Katija en Maurice:
    15 april 2019
    Beste Hans en Maria, wat leuk om jullie reisverhaal zo te kunnen lezen. Als jullie in Trogir zijn moeten jullie natuurlijk ook mijn stad bezoeken. Split wacht op jullie. Helaas zijn wij er deze keer niet bij om jullie te kunnen ontvangen, maar dat komt vast nog wel een keer. Nog een paar tips die wellicht in jullie reis in te plannen zijn. Het is zeker de moeite waard om Hvar te bezoeken en de eilanden net voor het dorp Hvar (pakleni otoci). De haven heet Palmižana en is erg leuk. De zuidkant van Vis is ook mooi om langs te varen en te bekijken. Op Vis is Komiža een leuke plaats om te bekijken. Je kunt vanaf daar met een klein bootje naar de blue cave varen; dat is ook leuk om te bekijken. Niet te snel naar Griekenland varen, want de Kroatische kust heeft echt veel te bieden. Geniet van jullie tocht en we blijven jullie reisverhalen graag volgen. Hartelijke groeten van Katija en Maurice